ΑΠΕΥΘΥΝΘΕΙΤΕ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΚΟΨΕΙ ΤΟ ΡΕΥΜΑ Η ΔΕΗ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2013

ΑΠΕΥΘΥΝΘΕΙΤΕ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΚΟΨΕΙ ΤΟ ΡΕΥΜΑ Η ΔΕΗ

Κατηγορία ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ στις   12:16 π.μ.  |  Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2013

keri_deh_aftodioikisi-620x320
Θέματα ενέργειας εξετάστηκαν σε ευρεία κυβερνητική σύσκεψη, υπό τον πρωθυπουργό Αντώνη
Σαμαρά, και παρουσία του Ευάγγελου Βενιζέλου, στο Μέγαρο Μαξίμου. Η σύσκεψη έγινε στο βαρύ απόηχο του θανάτου της 13χρονης Σάρας από τις αναθυμιάσεις του μαγκαλιού και στην πυρκαγιά που ξέσπασε το πρωί σε σπίτι στο Κορδελιό Θεσσαλονίκης, όπως είχε κοπεί το ρεύμα εδώ και μήνες.
Σύμφωνα με τον υπουργό Περιβάλλοντος Γιάννη Μανιάτη, συζητήθηκαν τρόποι μείωσης του κόστους ενέργειας, ενώ εκτενής αναφορά έγινε και για το πρόβλημα των νοικοκυριών που δεν έχουν ρεύμα. Μάλιστα, ανακοινώθηκε πως η κυβέρνηση αναλαμβάνει πρωτοβουλία, με στόχο να λυθεί το πρόβλημα.
Σύμφωνα με τον κ. Μανιάτη, οι τοπικές αρχές θα πρέπει να ενημερώνουν άμεσα τη ΔΕΗ για τις περιπτώσεις εκείνες, των οικογενειών που πραγματικά δεν μπορούν να αποπληρώσουν και η ΔΕΗ θα επαναφέρει το ρεύμα.
Επομένως, οι δήμοι αναλαμβάνουν ρόλο νευραλγικής σημασίας προκειμένου να αποτραπούν νέα ανθρώπινα δράματα.
http://aftodioikisi.gr/


Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...