ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΠΟΕ ΟΤΑ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ ΛΕΩΝΙΔΑ ΓΡΗΓΟΡΑΚΟΥ ΜΕ... ΚΑΛΑΝΤΑ – ΚΟΥΤΙ ΓΙΑ... ΕΡΑΝΟ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΜΙΧΑΛΗ ΛΙΑΠΗ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2013

ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΠΟΕ ΟΤΑ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ ΛΕΩΝΙΔΑ ΓΡΗΓΟΡΑΚΟΥ ΜΕ... ΚΑΛΑΝΤΑ – ΚΟΥΤΙ ΓΙΑ... ΕΡΑΝΟ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΜΙΧΑΛΗ ΛΙΑΠΗ

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   8:23 π.μ.  |  Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2013

Κατάληψη της ΠΟΕ ΟΤΑ στο γραφείο του Λεωνίδα Γρηγοράκου με... κάλαντα – Κουτί για... έρανο υπέρ του Μιχάλη Λιάπη
- Περίπου 50 μέλη της ΠΟΕ ΟΤΑ μπήκαν νωρίς το πρωί στον 4ο όροφο του υπουργείου Εσωτερικών 

- Τραγούδησαν τα... κάλαντα έξω από το γραφείο του Λεωνίδα Γρηγοράκου 
- Κινητοποίηση των ΜΑΤ έξω από το υπουργείο 
- «Πάρτε τα μνημόνια και φύγετε από ‘δω» το πανό που κρέμασαν στην πόρτα του αναπληρωτή υπουργού Εσωτερικών 

Λίγες μέρες μετά την επιστολή του Λεωνίδα Γρηγοράκου για την κινητικότητα στους δήμους, που έβαλε... φωτιά σε δημάρχους κι εργαζόμενους, περίπου 50 μέλη της ΠΟΕ ΟΤΑ εισέβαλαν στο υπουργείο Εσωτερικών, στη Σταδίου κι ανέβηκαν στον 4ο όροφο όπου βρίσκεται το γραφείο του αναπληρωτή υπουργού. 

Με τριγωνάκια στα χέρια, τραγούδησαν τα κάλαντα, ενώ στα χέρια τους είχαν κι ένα κουτί, με τη φωτογραφία του Μιχάλη Λιάπη κολλημένη πάνω και καλούσαν όποιον θέλει να δώσει κάτι για τον... Μισέλ.
 

Καθώς ο κ. Γρηγοράκος βρίσκεται καθ’ οδόν για το υπουργείο, στην πλατεία Κλαυθμώνος, όμως μεταδίδει η τηλεόραση του ΣΚΑΙ, υπάρχει κινητικότητα μιας διμοιρίας ΜΑΤ.
newsit.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...