Το συνολικό ποσό των 114.501.250,96 ευρώ κατένειμε το
υπουργείο Εσωτερικών στους Δήμους
της χώρας, αποκλειστικά και μόνο προς
καταβολή των προνοιακών επιδομάτων στους κατά νόμο δικαιούχους, για τους μήνες
Σεπτέμβριο – Οκτώβριο 2013.
Τα χρήματα προέρχονται απ’
τους Κεντρικούς Αυτοτελείς Πόρους και έχουν μπει στον ειδικό λογαριασμό που
τηρεί το υπουργείο στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων. Είναι, συνεπώς,
διαδικαστικό καθαρά ζήτημα η εκταμίευση και η διάθεσή τους στους δικαιούχους.
Για την Αιτωλοακαρνανία οι
πιστώσεις αφορούν σε 882.745,74 ευρώ για τα προνοιακά επιδόματα που θα δώσει ο
Δήμος Αγρινίου, σε 282.570,45ευρώ για τα αντίστοιχα του Δήμου Αμφιλοχίας, σε 574.244,25 ευρώ για τις ανάγκες
στο Δήμο Ι. Π. Μεσολογγίου και σε 256.763,13 ευρώ για την περιοχή τηςΝαυπακτίας.
Σχετικά με τον αποκλεισμό
πρώην δικαιούχων, ιδιαίτερα ως προς το επίδομα τυφλότητας, σύμφωνα με
πληροφορίες του agrinioreport.com, δεν πρόκειται να παρουσιαστεί το
παραμικρό πρόβλημα σε όσους πέρασαν από επιτροπές του ΚΕΠΑ από τον Δεκέμβριο
του 2011έως και σήμερα. Οι υπόλοιποι θα πρέπει να ακολουθήσουν τώρα αυτή τη
διαδικασία
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!