Ο "ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ" ΜΠΗΚΕ ΜΕ ΤΟ ΙΧ ΣΕ ΚΤΙΡΙΟ ΤΟΥ ΥΠ.ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013

Ο "ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ" ΜΠΗΚΕ ΜΕ ΤΟ ΙΧ ΣΕ ΚΤΙΡΙΟ ΤΟΥ ΥΠ.ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ

Ο Κολοκοτρώνης μπήκε με το ιχ σε κτίριο του Υπ.Πολιτισμού
Φωνάζοντας "είμαι απόγονος του Κολοκοτρώνη" ένας 52χρονος εισέβαλε με το αυτοκίνητο
του σε παράρτημα του υπουργείου Πολιτισμού διαμαρτυρόμενος για την δημοπράτηση έργου αποκατάστασης τζαμιού η οποία διεξαγόταν εντός του κτιρίου.
Έξω από το κτίριο, στην οδό Τζιραίων 8-10,βρισκόταν σε εξέλιξη συγκέντρωση διαμαρτυρίας ενάντια στην δημοπράτηση του έργου αποκατάστασης, στον αρχαιολογικό χώρο της ρωμαϊκής αγοράς.
Κανείς από τους διαδηλωτές δεν τραυματίστηκε ενώ ο δράστης συνελήφθη.
enikos.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook