aitoloakarnanianet
Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2013
ΑΝΟΙΞΕ ΤΟ ΡΙΟ - ΑΝΤΙΡΡΙΟ
Άνοιξε πριν από λίγο το Ρίο -Αντίρριο και άρχισαν να εκτελούνται κανονικά τα δρομολόγια στην
πορθμειακή γραμμή Ρίου - Αντιρρίου.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!
Κοινοποίηση στο Facebook
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού
Από το
Blogger
.
© 2013
aitoloakarnanianet
bloggertheme9