ΑΝΟΙΞΕ ΤΟ ΡΙΟ - ΑΝΤΙΡΡΙΟ « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2013

ΑΝΟΙΞΕ ΤΟ ΡΙΟ - ΑΝΤΙΡΡΙΟ


Άνοιξε πριν από λίγο  το Ρίο -Αντίρριο και άρχισαν να εκτελούνται κανονικά τα δρομολόγια στην
πορθμειακή γραμμή Ρίου - Αντιρρίου.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook