ΑΓΡΙΝΙΟ: ΟΙ «ΚΟΝΤΡΑΚΗΔΕΣ» ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΑΝ ΔΙΚΥΚΛΑ! « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 25 Δεκεμβρίου 2013

ΑΓΡΙΝΙΟ: ΟΙ «ΚΟΝΤΡΑΚΗΔΕΣ» ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΑΝ ΔΙΚΥΚΛΑ!

geg-kontres-eo1
 Νέο επεισόδιο χθες μεταξύ αστυνομικών και «κοντράκηδων» στην εθνική οδό , όπου όπως φαίνεται
είχε στηθεί άλλο ένα ραντεβού για την διεξαγωγή του επικίνδυνου «χόμπι» που προσελκύει δεκάδες νέους της περιοχής.
Το συνηθισμένο ραντεβού τω νεαρών στην εθνική οδό  στο ύψος του παλιού ΚΤΕΛ δόθηκε αργά  το βράδυ και κοντά στα μεσάνυχτα είχαν συγκεντρωθεί στο σημείο πάνω από εκατό άτομα! Για το συμβάν ενημερώθηκε η Αστυνομία, δυνάμεις της οποίας πήγαν στην περιοχή για να αποτρέψουν τις κόντρες των θερμόαιμων νεαρών.
Κάτι που τελικά έγινε, αφού το πλήθος διαλύθηκε ενώ όπως φαίνεται μέσα στον πανικό, κάποιοι άφησαν στο σημείο παρατημένα δυο δίκυκλα.
Οι προσπάθειες τη τροχαίας περιόρισαν αρκετά το φαινόμενο που είναι πολύ συχνό το καλοκαίρι, ενώ να θυμίσουμε πως πέρυσι χρειάστηκε και η επέμβαση διμοιρίας ΜΑΤ για να διαλυθούν οι νεαροί που πετούσαν αντικείμενα στους αστυνομικούς!

 agriniopress
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook