ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΔΙΣΕΚΤΑ ΕΤΗ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΓΡΟΥΣΟΥΖΙΚΑ « aitoloakarnanianet

Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2013

ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΔΙΣΕΚΤΑ ΕΤΗ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΓΡΟΥΣΟΥΖΙΚΑ

Η βασική αιτία που τα δίσεκτα έτη θεωρούνται γρουσούζικα είναι μία… ανορθογραφία.

Πολλές φορές γίνεται παρανόηση του «δις έκτη» και αντί του σωστού «δίσεκτο», γράφεται «δύσεκτο». Όπου «δυ» σημαίνει… δυστυχία.

Πηγή: ΤΥΠΟΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ 
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook