
Οι βουλευτές Νίκος Μωραΐτης και Νίκος Καραθανασόπουλος
κατέθεσαν αναφορά του Δήμου
Ακτίου – Βόνιτσας για τη χρηματοδότηση του έργου
στατικής αποκατάστασης του 1ου και 2ου δημοτικού
σχολείου Βόνιτσας, καθώς
όπως αναφέρεται από το 2003 και έπειτα οι εκπαιδευτικές ανάγκες καλύπτονται με
λυόμενα.
Ζητούν την παράδοση ενός
σύγχρονου, λειτουργικού και ασφαλούς σχολείου στη σχολική κοινότητα, που για
δέκα χρόνια ταλαιπωρείται με προσωρινές και επικίνδυνες λύσεις στέγασης για
τους εκπαιδευτικούς και τους μικρούς μαθητές.
Οι καταθέτοντες βουλευτές
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...