ΑΝΕΡΓΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ:ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΥΑΤΟ ΜΟΥ « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 25 Δεκεμβρίου 2013

ΑΝΕΡΓΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ:ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΥΑΤΟ ΜΟΥ


Ονομάζομαι Ν. Κ. Είμαι άνεργος εδώ και τρία χρονια. Ημουν οικοδόμος.Έχω τέσσερά
παιδάκια.Ντρέπομαι για τον ευατο μου, ντρέπομαι να αντρικρισω τα παιδία μου στα ματια.Δεν μπορώ να τους  προσφέρω αυτα που ζητάνε.Χτες ο μικρος μου ο γιος μου είπε :ο μπαμπας του ν  .  του πήρε  ένα τηλεκατευθυνόμενο αμαξακι μακάρι να μου επερνες και εμένα ενα αλλα δεν πειράζει αν μπορείς πάρε λιγο κρέας να περάσουμε και εμείς καλα τα Χριστούγεννα μπαμπά και μου είπε οτι ζήτησε απο τον αη Βασίλη να μου βρει δουλεία.Έγινα λιωμα στεναχωρεθηκα παρα πολύ. Σήμερα παρακάλεσα εναν γείτονά που έχει κρεωπολειο να μου δώσει βερεσε ενα κιλό κρεας και ο άνθρωπος προσφέρθηκε και μου έδωσε τρία κιλά κρέας δωρεάν .Τον ευχάριστω πολυ.Δεν θέλω να με λυπήθητε θελω το  2014 να γίνουν καλύτερα τα πράγματα και  να μην υπαρχουν οικογένειές που να πεινάνε και να ζούνε στο σκοταδι.Ευχαριστώ και τον φιλο μου τον κ που σας έστειλε το μήνυμα.Ολοι μαζί μπορούμε να αλλάξουμε την κατάστασή της χώρας μας.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook