ΑΓΡΙΝΙΟ:ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΕΒΙΑ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2013

ΑΓΡΙΝΙΟ:ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΕΒΙΑ

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   3:16 μ.μ.  |  Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2013

epi-stevia
Η Ένωση Αγρινίου, η EuroStevia και η SunFruits οργανώνουν συνέντευξη τύπου που θα παραχωρηθεί
αύριο στις 12.00 στην αίθουσα του Επιμελητηρίου Αιτωλοακαρνανίας, σχετικά με τις εξελίξεις στην καλλιέργεια Stevia στην Αιτωλοακαρνανία και τη δημιουργία υποδομών μεταποίησης.
Στη συνέντευξη θα παραστούν οι πρόεδροι των εταιριών και ο πρόεδρος της ΕΝΩΣΗΣ Αγρινίου, προκειμένου να εξηγήσουν τις περαιτέρω κινήσεις.


Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...