Eπισκευάστηκε η βλάβη στό σταθερό δύκτιο του ΟΤΕ στό χωριό που λίγο έλειψε να συμπληρώση
ένα μήνα.Απορίας άξιο είναι η συχνότατες διακοπές που παρατηρούνται στό ψηφιακό κέντρο που βρίσκεται λίγα μέτρα έξω από το χωριό και είναι σχεδόν καινούργιο.Παρότι το τηλεφωνικό κέντρο του ΟΤΕ είναι ψηφιακό ο οτε δέν παρέχει ίντερνετ αλλά ούτε και το OTE TV μέσο σταθερής τηλεφωνίας.
Ανεπίσημα ακούγεται ότι οι κάτοικοι πρέπει να μαζέψουν υπογραφές γιά να έχουν στα σταθερά ίντερνετ,τρελά πράγματα δηλαδή! και τα παράπονα των κατοίκων είναι απόλυτα δικαιολογημένα αφού δέν πράτονται τα αυτονόητα από πλευράς ΟΤΕ.
vlyziananews
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...
