«ΑΠΗΧΘΗ» ΤΟ ΘΕΙΟ ΒΡΕΦΟΣ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2013

«ΑΠΗΧΘΗ» ΤΟ ΘΕΙΟ ΒΡΕΦΟΣ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Όσοι πολίτες περάσουν από την πλατεία Αριστοτέλους θα αντικρίσουν τη φάτνη χωρίς το
θείο βρέφος καθώς αυτό «απήχθη», εθιμοτυπικά από... αγνώστους!
Σημειώνεται ότι κάθε χρονιά οι δράστες αφήνουν και σημείωμα, κάτι που δεν έπραξαν εφέτος.
Επίσης, δεν είναι γνωστό, αν θα αναλάβει κάποιος την ευθύνη της «απαγωγής»...

Πηγή: thesstoday.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook