Σε κλίμα
έντασης και αντιπαράθεσης, πραγματοποιήθηκε η συζήτηση για το νερό του
Αιτωλικού,
στην πρόσφατη συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου της ΔΕΥΑΜ.
Στη συνεδρίαση
ήταν παρών και ο πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας, Δημ. Φούντας, καθώς και ο
αντιδήμαρχος καταγόμενος από το Αιτωλικό Δημ. Καραδήμας. Η συζήτηση ξεκίνησε με
την ανάγνωση του εγγράφου της Δ/νσης Υγιεινής της Περιφερειακής Ενότητας
Αιτωλ/νίας, σύμφωνα με το οποίο, το νερό τόσο της πηγής Κεφαλόβρυσου, όσο και
των γεωτρήσεων είναι ακατάλληλο προς πόση. Στο έγγραφο τονίζεται ότι η δημοτική
αρχή έχει λάβει γνώση της κατάστασης και πρέπει να ενημερώσει τους καταναλωτές.
Το γεγονός ότι και το νερό των γεωτρήσεων κρίνεται ακατάλληλο, είναι μια
αρνητική εξέλιξη, όπως αρνητικά ήταν και τα αποτελέσματα των προσπαθειών
στεγανοποίησης της διώρυγας του Κεφαλόβρυσου, που στην αρχή υπήρχε η εκτίμηση
ότι ευθύνεται για την μικροβιακή επιβάρυνση του νερού.
Ο διευθυντής
της ΔΕΥΑΜ, Σπ.
Σταματάτος, στην εισήγησή του υπογράμμισε ότι...
Διαβάστε
αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 12/12
σε όλα τα περίπτερα του νομού
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...