Με μια λιτή και απλή τελετή, όπως αρμόζει στους δίσεκτους καιρούς που διανύουμε, φωταγωγήθηκε το
Χριστουγεννιάτικο Δέντρο στην κεντρική πλατεία της πόλης μας, την Δευτέρα το απόγευμα.
Με την παρουσία δημάρχου, αντιδημάρχων και λιγοστών πολιτών λόγω χαμηλής θερμοκρασίας, έπαιξαν χριστουγεννιάτικα κομμάτια οι μουσικοί Σπύρος Χολέβας (πιάνο), Σεργκέι Σουντιούκ (βιολί) και Γιώργος Ζαρζάνης (κιθάρα), ώστε σιγά - σιγά η πόλη να μπει στο κλίμα των ημερών. Ο δήμαρχος Π. Κατσούλης αφού ευχαρίστησε τους μουσικούς για τις όμορφες χριστουγεννιάτικες μελωδίες αλλά και τους μαθητές της σχολής μαγειρικής & ζαχαροπλαστικής του Ο.Α.Ε.Δ. που πρόσφεραν νόστιμες χριστουγεννιάτικες λιχουδιές στον κόσμο, με έναν σύντομο λόγο ανακοίνωσε την επίσημη έναρξη των Χριστουγεννιάτικων εκδηλώσεων.
ΕΙΡΗΝΗ ΚΑΡΑΝΙΚΟΛΑ
aixminews.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!