Ένα σπίτι μέσα στη μέση ενός δρόμου στο Γέρακα εντόπισε το enikos.gr . Η κατεδάφισή
του δεν κρίθηκε προφανώς απαραίτητη αφού η διέλευση των αυτοκινήτων –παρά την παρουσία του- γίνεται κανονικά.
Οι «πρωτοτυπίες» και οι …παρατυπίες στην χώρα μας δεν μας εκπλήσσουν πια αλλά αυθόρμητα προκύπτει ένα ερώτημα: Ο ένοικος του σπιτιού πρέπει να πληρώσει ΦΑΠ ή τέλη κυκλοφορίας;
Δείτε τη φωτό
enikos.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!