
Αυτή ειναι η δυτική είσοδος της πόλης,άγνωστη στους περισσότερους
Ναυπάκτιους έτσι που είναι
κρυμμένη,γιατί δεν ασχολείται κανείς με την αναδειξή
της όλα αυτά τα χρόνια???
ΠΕΤΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΙΔΗΣ

e-nafpaktia.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!