Με δήλωση της η Μαρία Νεοφωτίστου – Παπαδάτου, πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας του Αγίου Κωνσταντίνου του
δήμου Αγρινίου, εκφράζει τις ευχαριστίες της για την μεγάλη ανταπόκριση που υπήρχε στο κάλεσμα για βοήθεια σε οικογένειες της περιοχής.
Αναλυτικά:
«Ευχαριστώ από καρδιάς όλους εκείνους που στη δύσκολη αυτή οικονομική συγκυρία στάθηκαν δίπλα μας. Όλους εκείνους που στις 29 Δεκεμβρίου προσήλθαν στο δημοτικό κατάστημα του Αγίου Κωνσταντίνου κι από το υστέρημά τους μας βοήθησαν να δώσουμε παραμονές του νέου έτους μια ανάσα σε εξήντα (60) οικογένειες της Δημοτικής Κοινότητας του Αγίου Κωνσταντίνου.
Εύχομαι σε όλους το νέο έτος να είναι γεμάτο υγεία και αισιοδοξία.»
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!