Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΦΕΡΝΕΙ ΝΟΜΟ ΓΙΑ ΑΤΟΜΙΚΗ ΘΕΡΜΑΝΣΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΕΣ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2013

Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΦΕΡΝΕΙ ΝΟΜΟ ΓΙΑ ΑΤΟΜΙΚΗ ΘΕΡΜΑΝΣΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΕΣ

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   5:21 μ.μ.  |  Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2013

Σε προχωρημένες συζητήσεις με την κυβέρνηση για την έγκριση νομοθετικής πρωτοβουλίας που θα
επιτρέπει στους ιδιοκτήτες διαμερισμάτων να αποκόπτονται από το δίκτυο της κεντρικής θέρμανσης και να εγκαθιστούν μικρούς λέβητες που θα καλύπτουν τις ατομικές τους ανάγκες, βρίσκεται η ΔΕΠΑ, σύμφωνα με τον πρόεδρο της εταιρείας Χάρη Σαχίνη.
Η ατομική θέρμανση, είναι δυνατή σήμερα με την προϋπόθεση ότι θα το επιτρέψει η πλειοψηφία της γενικής συνέλευσης των συνιδιοκτητών της πολυκατοικίας, ωστόσο το ζήτημα έχει επανέλθει στην επικαιρότητα, καθώς πολλές πολυκατοικίες λόγω των «τσουχτερών» τιμών δεν προμηθεύονται πετρέλαιο θέρμανσης και αρκετοί ιδιοκτήτες στρέφονται σε εναλλακτικές πηγές θέρμανσης ή σε κλιματιστικά.
Ο κ. Σαχίνης ανέφερε ότι οι ατομικοί λέβητες είναι σύνηθες φαινόμενο στη Βόρεια Ελλάδα, σε αντίθεση με την Αθήνα όπου κυριαρχεί η κεντρική θέρμανση.

iefimerida.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...