
Ο Αστακός, αν και αργά, φόρεσε τα γιορτινά του για τα Χριστούγεννα!
Πολύ όμορφος ο στολισμός της πλατείας και του Ανεμόμυλου.
Δείτε φωτογραφίες....
(φωτ. Αλέξης Γιώτης)
astakosnews.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!





