Ο Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός (παράρτημα Μεσολογγίου), πραγματοποίησε τρείς ενημερωτικές ομιλίες στους
μαθητές και στους γονείς του Δημοτικού σχολείου και Νηπιαγωγείου Χρυσοβεργίου με θέμα: "Πρώτες Βοήθειες και Πρόληψη Ατυχημάτων", με ομιλήτρια την υπεύθυνη του παραρτήματος κ. Λουκά Ελένη.
Τη Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου, η κ. ΛΟΥΚΑ ΕΛΕΝΗ, επικεφαλής κλιμακίου που απαρτιζόταν από τις κ.κ. Αντωνοπούλου (Γενική Ιατρό), Κόκκα - Λεονάρδου Λουίζα (οδοντίατρος)και τις κ.κ. Μακρυγιάννη Χαρά, Παπέλη Σοφία, Λουκά Ευαγγελία (εθελόντριες), επισκέφτηκαν το σχολείου μας και από 08:30-13:00 εξέτασαν όλους τους μαθητές, έκαναν έλεγχο και κατέγραψαν τυχόν ελλείψεις μη εκτέλεσης εμβολίων, διαπίστωσαν προβλήματα στα δόντια, στην όραση κλπ. Στο τέλος δώρισαν σε όλα τα παιδιά εξαρτήματα για την προστασία των δοντιών, μηχανικά μολύβια και βιβλία για πρώτες βοήθειες και πρόληψη ατυχημάτων.
Ευχαριστούμε τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό (Μεσολογγίου) για την προσφορά του.
Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΓΥΦΤΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!