Ομάδες νεαρών προκάλεσαν φθορές σε τράπεζα στην Βότση και Αναστασιάδη και στην πλατεία Δημοκρατίας. Στο κέντρο
γύρω στις 8:30 μ.μ. πανικός με τους νεαρούς να προκαλούν φθορές να πετούν βαρελότα και μολότοφ ενώ πληροφορίες κάνουν λόγο για χρήση χημικών. Η ατμόσφαιρα είναι αποπνικτική από την χρήση χημικών και ο κόσμος τρέχει να σωθεί…
Οι νεαροί άρπαξαν καρέκλες από παρακείμενες καφετεριες και τις πέταξαν στη μέση των δρόμων του κέντρου.
Οι κύριες συγκρούσεις νεαρών με αστυνομικούς έγιναν στην οδο Αναστασιάδη, έξω από το κτίριο της Τράπεζας της Ελλάδος, με τους νεαρούς να πετούν περίπου 30 μολότοφ και τους αστυνομικούς να κάνουν ευρεία χρήση χημικών.
Η ατμόσφαιρα στο κέντρο στις 9 μ.μ. παρέμενε αποπνικτική και η κεντρική πλατεία άδειασε από κόσμο.
H Αστυνομία και μετά τις 9 συνέχισε να καταδιώκει τους νεαρούς που έριξαν πέτρες και μολοτοφ σε διάφορα σημεία της πόλης ενω οι αστυνομικοί απάντησαν με χρηση χημικών με αποτέλεσμα ουσιαστικά το κέντρο να έχει μετατραπεί σε θάλαμο αερίων! Σύμφωνα με νεώτερες πληροφορίες οι νεαροί βρίσκονται κοντά στο πάρκο., ενω από διάφορα σημεία που περνούν βάζουν φωτιές σε κάδους.
Στις 9:20 μ.μ. ομάδα περίπου 50 ατόμων κινείται σε δρόμους κοντά στο δημοτικό πάρκο και το γήπεδο του Παναιτωλικού, με την Αστυνομία να τους ακολουθεί.
Στις 9:30 μ.μ. ομάδες νεαρών κινήθηκαν προς το αστυνομικό μέγαρο έχουν παραταχθεί δυνάμεις της Αστυνομίας. Σύμφωνα με πληροφορίες του agriniopress.gr οι αστυνομικοί κάνουν συνεχείς προσαγωγές σε διάφορα σημεία της πόλης.
agriniopress
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...