ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ:ΜΑΥΡΕΣ ΕΠΟΧΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2013

ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ:ΜΑΥΡΕΣ ΕΠΟΧΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   1:00 μ.μ.  |  Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2013


Σκυθρωπή, προβληματισμένη και με διάχυτο το κλίμα της μιζέριας παντού ετοιμάζεται να υποδεχτεί η περιοχή μας
τα Χριστούγεννα.
Σύμφωνα με ανθρώπους της αγοράς, καταστηματάρχες αλλά και απλό κόσμο, η κατάσταση στο Μεσολόγγι από τον Σεπτέμβρη και μετά μπορεί να περιγραφεί ως δραματική. Πολλών το μυαλό ίσως πάει στην οικονομική κρίση, ως λόγο αυτής της μαυρίλας. Δεν είναι όμως έτσι. Από καιρό η περιοχή έχει πέσει σε... θλίψη εξαιτίας της κατάληξης που είχε η ιστορία με το ΤΕΙ. Τα όσα προέβλεπαν όλοι από τον Μάρτιο και μετά, οπότε και έκλεισε αρνητικά το θέμα για το Μεσολόγγι, ήρθαν να επιβεβαιωθούν τον Σεπτέμβρη. Το πάλαι ποτέ ζωογόνο ίδρυμα πλέον είναι φάντασμα του εαυτού του και κυνηγάει τους φοιτητές με το τουφέκι.
Ήταν ο χειρότερος Σεπτέμβρης και το χειρότερο τρίμηνο των τελευταίων τριάντα ετών. Λείπουν από την πόλη οι σπουδαστές που της προσέδιδαν οικονομικά οφέλη, αλλά και ζωντάνια. «Μετά τις εννιά κυκλοφορείς σε μια έρημη πόλη. Δεν κινείται φύλλο, στα δε μαγαζιά θα δεις από δύο - τρεις παρέες. Που είναι οι παλιές καλές εποχές...», μου έλεγε τις προάλλες ένας από τους μαγαζάτορες που βρίσκονται στον πεζόδρομο. Μετά την κρίση που πλήττει το μεγαλύτερο μέρος της χώρας (στα νησιά η κατάσταση είναι διαφορετική), η χαριστική βολή δόθηκε στο Μεσολόγγι από το ΤΕΙ.
Βρισκόμαστε έτσι μια ανάσα από το 2014 και δεν θα είναι υπερβολή να ειπωθεί πως η πόλη μπαίνει στο νέο έτος ντυμένη στα μαύρα και ας έρχονται γιορτές. Δυστυχώς λίγοι έχουν διάθεση να γιορτάσουν και ακόμη λιγότεροι διαβλέπουν αισιόδοξα σημάδια για το μέλλον. Η κρατική βοήθεια, μέσω του ΤΕΙ κυρίως, αλλά και των υπηρεσιών, έχει παρέλθει ανεπιστρεπτί. Ο τουρισμός ακόμη είναι ουτοπία, όσο για τον πρωτογενή φέτος υπήρξε μείωση της παραγωγής και προβλήματα στην διάθεση των εσπεριδοειδών. Οπότε για ποια ελπίδα να μιλήσουμε;
Με αυτά τα δεδομένα θα πορευτούμε μέχρι το 2014. Μακάρι το νέο έτος να αναδείξει ανθρώπους που θα σηκώσουν το μεγάλο βάρος στις πλάτες τους βάζοντας το γενικό καλό πάνω από προσωπικά συμφέροντα.
Tου ΣΩΚΡΑΤΗ ΣΤΕΛΛΙΟΥ
aixminews.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...