ΠΝΙΓΗΚΕ ΣΤΗΝ ΑΙΘΑΛΟΜΙΧΛΗ ΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ(ΦΩΤΟ) « aitoloakarnanianet

Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2013

ΠΝΙΓΗΚΕ ΣΤΗΝ ΑΙΘΑΛΟΜΙΧΛΗ ΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ(ΦΩΤΟ)
















Στο Αγρίνιο από το απόγευμα και μετά η ορατότητα είναι αρκετά περιορισμένη ενώ έντονη είναι η
μυρωδιά του καμένου ξύλου. Άλλωστε, η μυρωδιά καμένου ξύλου και η παραγωγή μεγάλης ποσότητας αιωρουμένων σωματιδίων είναι ενδεικτική της προέλευσής τους από τζάκια και ξυλόσομπες. Το φαινόμενο είναι ιδιαίτερο έντονο σήμερα που επικρατούν συνθήκες ατμοσφαιρικής σταθερότητας που χαρακτηρίζονται από άπνοια και την ανάπτυξη του φαινομένου της θερμοκρασιακής αναστροφής.
Από ψηλότερα σημεία της πόλης η ομίχλη είναι εμφανέστατη, ενώ κάτοικοι περιοχών εκτός Αγρινίου, ειδικά στην περιοχή της Μακρυνείας κ.α. λένε πως το Αγρίνιο φαίνεται σκεπασμένο με ένα σκούρο πέπλο.agriniopress.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook