Ενας 52χρονος άνδρας
συνελήφθη στις 03:20 περίπου τα ξημερώματα απο αστυνομικούς της
τροχαίας στο
Αγρίνιο διότι επιτέθηκε σε αστυνομικούς και στην κατοχή του βρέθηκαν ναρκωτικά
χάπια. Αναλυτικα, στις 03:10 τα ξημερώματα περίπου ο 52χρονος οδηγός δεν σταμάτησε
σε σήμα της Τροχαίας η οποία στην συνεχεια καταδιωξε το οχημα και τελικα το
ακινητοποιήσε λίγα λεπτά αργότερα. Τοτε ο οδηγός, βγήκε απ’ το αυτοκίνητο και
επιτέθηκε στους αστυνομικούς, οι οποίοι και τον συνέλαβαν και τον οδήγησαν στο
τμήμα για την περαιτέρω αυτόφωρη διαδικασία. Ο 52χρονος θα οδηγηθεί στον
αρμόδιο Εισαγγελέα Αγρινίου και την δικογραφία έχει αναλάβει η τροχαία Αγρινίου
.| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...