ΕΠΙΤΕΘΗΚΕ ΣΤΟΥΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2013

ΕΠΙΤΕΘΗΚΕ ΣΤΟΥΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   2:27 μ.μ.  |  Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2013

Ενας 52χρονος άνδρας συνελήφθη στις 03:20 περίπου τα ξημερώματα απο αστυνομικούς της
τροχαίας στο Αγρίνιο διότι επιτέθηκε σε αστυνομικούς και στην κατοχή του βρέθηκαν ναρκωτικά χάπια. Αναλυτικα, στις 03:10 τα ξημερώματα περίπου ο 52χρονος οδηγός δεν σταμάτησε σε σήμα της Τροχαίας η οποία στην συνεχεια καταδιωξε το οχημα και τελικα το ακινητοποιήσε λίγα λεπτά αργότερα. Τοτε ο οδηγός, βγήκε απ’ το αυτοκίνητο και επιτέθηκε στους αστυνομικούς, οι οποίοι και τον συνέλαβαν και τον οδήγησαν στο τμήμα για την περαιτέρω αυτόφωρη διαδικασία. Ο 52χρονος θα οδηγηθεί στον αρμόδιο Εισαγγελέα Αγρινίου και την δικογραφία έχει αναλάβει η τροχαία Αγρινίου .
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...