Κατηγορία
ΕΛΛΑΔΑ
στις
6:24 μ.μ.
| 
Κυριακή 15 Δεκεμβρίου 2013
Αναγνώστης του
enikos.gr καταγγέλλει πως κατά την διάρκεια
της χθεσινής νύχτας επισκέφτηκε με συγγενικό του πρόσωπο το νοσοκομείο
"Ελπίς" που εφημέρευε και στον ασθενή δόθηκε «κομμένο» μπουκάλι
νερού, αντί για την γνωστή "πάπια".