ΙΔΙΩΤΕΣ ΘΑ ΕΙΣΠΡΑΤΤΟΥΝ ΤΟ ΦΟΡΟ ΑΚΙΝΗΤΩΝ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2013

ΙΔΙΩΤΕΣ ΘΑ ΕΙΣΠΡΑΤΤΟΥΝ ΤΟ ΦΟΡΟ ΑΚΙΝΗΤΩΝ

Κατηγορία ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ στις   10:33 π.μ.  |  Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2013

Σε ιδιώτες περνούν όλες οι συναλλαγές για τα ακίνητα. Η συγκεκριμένη δράση θα
υλοποιηθεί μέσω του Κτηματολόγιου, το οποίο μετατρέπεται σε φοροεισπρακτικό μηχανισμό του υπουργείου Οικονομικών, προκειμένου να «διασφαλιστούν τα έσοδα από το φόρο ακινήτων».
Ιδιώτες θα αναλάβουν τα Γραφεία Κτηματολογίου που θα δημιουργηθούν ανά δήμο. Μέσω αυτών εξετάζεται να πραγματοποιείται και η πληρωμή του ενιαίου φόρου ακινήτων, σε πρώτη φάση -ίσως- πιλοτικά, στα πρώτα γραφεία που θα ανοίξουν στον Πειραιά και στη Θεσσαλονίκη. Πάντως, στα Γραφεία Κτηματολογίου (ΓΕΚ) θα καταβάλλονται όλοι οι φόροι που αφορούν τις συναλλαγές για ακίνητα (αναλογικό δικαίωμα Δημοσίου, αναλογικά δικαιώματα ΤΧΔΙΚ, τέλη περί της εταιρείας του Κτηματολογίου, διάφορα άλλα τέλη και παράβολα κλπ).
Πατήστε πάνω στη φωτογραφία και διαβάστε αναλυτικά το δημοσίευμα της Realnews
Του ΚΑΣΣΙΑΝΟΥ ΤΖΕΛΗ
Πηγή: real.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...