Την περασμένη Παρασκευή κάναμε τον κόπο να επισκεφτούμε επί τόπου τα δύο
έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη αυτή την στιγμή στο Μύτικα. Στο σημείο των έργων συναντήσαμε και ανθρώπους του Δήμου, την Αντιδήμαρχο κα Κωνσταντίνα Κουμανδράκη-Σαμαρά και τον Αντιδήμαρχο κ. Ηλία Ταμπάκη, που βρίσκονταν εκεί για να δουν την πρόοδο των έργων και να ενημερωθούν από τους εργολάβους.
έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη αυτή την στιγμή στο Μύτικα. Στο σημείο των έργων συναντήσαμε και ανθρώπους του Δήμου, την Αντιδήμαρχο κα Κωνσταντίνα Κουμανδράκη-Σαμαρά και τον Αντιδήμαρχο κ. Ηλία Ταμπάκη, που βρίσκονταν εκεί για να δουν την πρόοδο των έργων και να ενημερωθούν από τους εργολάβους.
Και οι δύο εργολαβίες προχωράνε κανονικά και πολύ σύντομα τα δύο αυτά έργα θα τελειώσουν μαζί με την μικρή ταλαιπωρία που κάθε έργο στην φάση κατασκευής του δημιουργεί.
mytikaspress
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!