Με την αναμενόμενη συμμετοχή ολοκληρώθηκε πριν από λίγο η κινητοποίηση των συνταξιούχων του
ΙΚΑ στο Αγρίνιο, με κύριο αίτημα τη δωρεάν δημόσια υγεία. Αφορμή για την κινητοποίηση αποτέλεσαν οι εξελίξεις στον ΕΟΠΥΥ και οι απολύσεις που προωθεί «ο αστείος υπουργός», όπως χαρακτηριστικά είπαν οι ομιλητές στη συγκέντρωση που πραγματοποιήθηκε έξω απ’ τον ΕΟΠΥΥ, στην πλατεία Δημάδη.
Στη συγκέντρωση συμμετείχαν και πολλά μέλη του ΠΑΜΕ και του Εργατικού Κέντρου. Ανάλογες συγκεντρώσεις πραγματοποιήθηκαν σήμερα σε όλες τις μεγάλες πόλεις της χώρας και σε Αμφιλοχία, Μεσολόγγι, Ναύπακτο, Βόνιτσα.
Εκτός απ’ την αντίθεσή τους στα σχέδια της κυβέρνησης για τον ΕΟΠΥΥ και τη συμπαράστασή τους στους γιατρούς που συνεχίζουν την απεργία, οι συνταξιούχοι έθεσαν σειρά άλλων ζητημάτων, που έχουν κυρίως να κάνουν με τις μειώσεις στις συντάξεις, με το σχέδιο απελευθέρωσης των πλειστηριασμών, αλλά και με την γενικότερη υποβάθμιση των υπηρεσιών υγείας.
Αντιπροσωπία των συγκεντρωμένων, αποτελούμενη από τον πρόεδρο του Συλλόγου κ. Γιακουμίδη, τον πρόεδρο του ΕΚΑ κ. Μαργιόλη κ.α., συναντήθηκε με τον αναπληρωτή διευθυντή του ΕΟΠΥΥ Αγρινίου κ. Ζήση, μεταφέροντάς του μηνύματα συμπαράστασης στον αγώνα των γιατρών και σειρά αιτημάτων.
agrinioreport.com
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...