ΤΟ 'ΦΕΡΕ... ΤΟΥΜΠΑ - ΝΤΕΛΑΠΑΡΙΣΕ ΤΖΙΠ ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ (ΦΩΤΟ) « aitoloakarnanianet

Σάββατο 21 Δεκεμβρίου 2013

ΤΟ 'ΦΕΡΕ... ΤΟΥΜΠΑ - ΝΤΕΛΑΠΑΡΙΣΕ ΤΖΙΠ ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ (ΦΩΤΟ)

Το 'φερε... τούμπα - Ντελαπάρισε τζιπ στην Καστοριά (ΦΩΤΟ)
Τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε το απόγευμα στο δρόμο από Μεσοποταμία προς Χιλιόδεντρο,
στην Καστοριά.
Οπως διαβάζουμε στο svouranews.blogspot, ο οδηγός του τζιπ έχασε τον έλεγχο του οχήματος λόγω της ολισθηρότητας του οδοστρώματος.

Ωστόσο, ο άνδρας στάθηκε ιδιαίτερα τυχερός καθώς μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο μόνο με ελαφρά τραύματα.


loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook