Νυχτερινά συμβάντα με ρομά καταγράφει
και πάλι το αστυνομικό δελτίο στο Αγρίνιο .
Χθες βράδυ γύρω
στις 22:00 δύο ρομά, ένας 13χρονος και ένας 20χρονος έκλεψαν μπουφάν και γυαλιά
από σταθμευμένο όχημα σε κάθετη επί της Καζαντζάκη οδό . Έγιναν αντιληπτοί,
έσπευσε η Ασφάλεια και συνέλαβε τον ανήλικο ενώ δικογραφία για παραμέληση
έγινε και για τους γονείς του. Ο ενήλικος αναζητείται.
Στις 2:00 τα
ξημερώματα σημειώθηκε επεισόδιο από ομάδα ρομά οι οποίοι στην οδό Βάρναλη
προκάλεσαν φθορές σε σταθμευμένο όχημα. Στο σημείο μετέβη ισχυρή αστυνομική
δύναμη και συνέλαβε πέντε νεαρούς ρομά, ηλικίας από 16 έως 27 χρονών, οι
οποίοι σήμερα θα οδηγηθούν στον αρμόδιο Εισαγγελέα.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...