Τον Αντιπεριφερειάρχη Αιτωλοακαρνανίας Β. Αντωνόπουλο
επισκέφθηκαν σήμερα εκπρόσωποι του
Αιτωλικού, ζητώντας τη βοήθεια της
Περιφέρειας, προκειμένου να βρεθεί λύση στο θέμα του νερού.
Στη σύσκεψη, εκτός από τον
κ. Αντωνόπουλο, ήταν παρών και ο μηχανικός της Περιφερειακής Ενότητας και
προϊστάμενος του τομέα Πολιτικής Προστασίας Γ. Τέγας, ενώ το Αιτωλικό
εκπροσώπησαν, ο πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Δ. Φούντας, οι δημοτικοί
σύμβουλοι Ν. Σιαμαντάς και Σ. Βασιλείου, ο αντιδήμαρχος Δ. Καραδήμας και ο
εκπρόσωπος των κατοίκων Γ. Γιένδουλας. Αφού εξήγησαν στον κ. Αντωνόπουλο το
πρόβλημα, αναφερόμενοι και στο ιστορικό, του ζήτησαν στήριξη από την Περιφέρεια
προκειμένου να χρηματοδοτηθεί έργο μεταφοράς νερού από τον Εύηνο. Επειδή όμως
ακόμα δεν υπάρχει μελέτη για ένα τέτοιο έργο, είναι αδύνατον να βρεθεί
χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ που ήδη κλείνει, και θα πρέπει να αναζητηθούν
κονδύλια από τη νέα προγραμματική περίοδο.
Ταυτόχρονα οι εκπρόσωποι του
Αιτωλικού, θα συναντηθούν και με τον Περιφερειάρχη Απ. Κατσιφάρα, ο οποίος την
Πέμπτη θα βρίσκεται στο Μεσολόγγι, σε μια προσπάθεια δυναμικών παρεμβάσεων για
να δρομολογηθεί λύση στο πρόβλημα αυτό, που μετράει μια δεκαετία.
ΒΑΣΩ ΒΗΤΤΑ
aixminews.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!