
Από νωρίς το πρωί στήθηκαν τα καζάνια και ανάψαν φωτιές στην πλατεία της Κατούνας για να μαγειρευτούν οι τσιγαρίδες με τον πατροπαράδοτο Ξηρομερίτικο τρόπο!
Έτοιμα τα πρώτα καζάνια στην Κατούνα!!!!!!!!!!!!
Δείτε φωτό.
xiromeronews
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!



















