ΜΕΝΕΓΑΚΗ: ΓΙΑΤΙ ΧΑΣΑΜΕ ΤΑ ΔΥΟ ΠΕΝΑΛΤΙ;[ΒΙΝΤΕΟ] « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013

ΜΕΝΕΓΑΚΗ: ΓΙΑΤΙ ΧΑΣΑΜΕ ΤΑ ΔΥΟ ΠΕΝΑΛΤΙ;[ΒΙΝΤΕΟ]

ΒΙΝΤΕΟ-Μενεγάκη: Γιατί χάσαμε τα δύο πέναλτι;
Η Ελένη Μενεγάκη ήθελε να ενημερωθεί για τον αγώνα Ολυμπιακός-Άντερλεχτ και ρώτησε
τους συντελεστές της εκπομπής της γιατί έχασε ο Ολυμπιακός τα δύο πέναλτι.
Η παρουσιάστρια αποκάλυψε ότι επτά η ώρα το πρώι πήρε τηλέφωνο την αρχισυντάκτριά της για να μάθει το αποτέλεσμα του αγώνα.
 Δείτε το βίντεο από την εκπομπή "Ελένη":
enikos
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook