Η Ελένη Μενεγάκη ήθελε να ενημερωθεί για τον αγώνα Ολυμπιακός-Άντερλεχτ και ρώτησε
τους συντελεστές της εκπομπής της γιατί έχασε ο Ολυμπιακός τα δύο πέναλτι.
Η παρουσιάστρια αποκάλυψε ότι επτά η ώρα το πρώι πήρε τηλέφωνο την αρχισυντάκτριά της για να μάθει το αποτέλεσμα του αγώνα.
Δείτε το βίντεο από την εκπομπή "Ελένη":
enikos