
Σύμφωνα με μαρτυρίες οι κάτοικοι και η εκκλησία μας έχουν έκφραση την ανησυχία τους στον
Πρόεδρο Τοπική Κοινότητας Καραΐσκάκη τον Αποστόλη Σομπολο για την κατάρρευση της Μαντράς του κοιμητηρίου μέχρι τωρα δεν έχει κάνει κανένας τίποτα !!! Απαιτούμε άμεσα την λύση του προβλήματος πριν γίνει η κατάσταση χειρότερη!! Παρακαλουμε πολύ ο δήμαρχος Ξηρομέρου Πυθαγόρας Σαμάρας να λύση το πρόβλημα!!!!!! dragamesto.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!