ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙ Η ΜΑΝΤΡΑ ΤΟΥ ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟΥ ΣΤΟ ΚΑΡΑΣΚΑΙΚΗ ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ (ΦΩΤΟ) « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2013

ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙ Η ΜΑΝΤΡΑ ΤΟΥ ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟΥ ΣΤΟ ΚΑΡΑΣΚΑΙΚΗ ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ (ΦΩΤΟ)

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   4:07 μ.μ.  |  Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2013


Σύμφωνα με μαρτυρίες οι κάτοικοι και η εκκλησία μας έχουν έκφραση την ανησυχία τους στον
Πρόεδρο Τοπική Κοινότητας Καραΐσκάκη τον Αποστόλη Σομπολο για την κατάρρευση της Μαντράς του κοιμητηρίου μέχρι τωρα δεν έχει κάνει κανένας τίποτα !!! Απαιτούμε άμεσα την λύση του προβλήματος πριν γίνει η κατάσταση χειρότερη!! Παρακαλουμε πολύ ο δήμαρχος Ξηρομέρου Πυθαγόρας Σαμάρας να λύση το πρόβλημα!!!!!! dragamesto.
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...