Βουλιάζει σιγά-σιγά το πλοίο "Nour M" που βρισκόταν δεμένο στο Λιμάνι της Ρόδου. Το
πλοίο αφού έσπασαν οι κάβοι απο τους δυνατούς ανέμους και περιπλανιόταν ανεξέλεγκτο στο λιμάνι με φορτίο πυρομαχικά , τελικά έβαλε νερά και σχεδόν έχει βυθιστεί.
rodosreport.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...