ΧΩΡΙΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΣΤΟ ΑΓΡΑΜΠΕΛΟ ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ « aitoloakarnanianet

Σάββατο 28 Δεκεμβρίου 2013

ΧΩΡΙΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΣΤΟ ΑΓΡΑΜΠΕΛΟ ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ














Οι ηλικιωμένοι κάτοικοι του χωριού Αγράμπελο (Δήμος Ξηρομέρου) είναι απελπισμένοι! Με τα
πρώτα δείγματα της κακοκαιρίας, το χωριό έμεινε χωρίς σταθερά τηλέφωνα και έχουν χάσει κάθε επικοινωνία με τον έξω κόσμο. Το χωριό με λίγους κατοίκους, ηλικιωμένους είναι αποκομμένο από την υπόλοιπη Ελλάδα. Έχουμε λάβει πολλά τηλεφωνήματα από συγγενείς των ηλικιωμένων οι οποίοι ανησυχούν πολύ για τους δικούς τους ανθρώπους.Οι κάτοικοι στο Αγράμπελο κάνουν έκκληση για άμεση επίλυση του θέματος, αφού πρόκειται για μια ηλικιωμένους και άρρωστους που έχει αφεθεί στο έλεος του θεού απομονωμένοι από τον έξω κόσμο.ξηρομεροnews.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook