ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟ ΒAZAAR ΣΤΟ Α’ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΤΙΕΩΝ « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2013

ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟ ΒAZAAR ΣΤΟ Α’ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΤΙΕΩΝ

unnamed
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε και φέτος από τον σύλλογο γονέων και κηδεμόνων του Α’
Δημοτικού Σχολείου Θεστιέων, το Χριστουγεννιάτικο Βazaar την Κυριακή 15 Δεκεμβρίου  2013.
Τα  μέλη του συλλόγου με την παρουσία των εκπαιδευτικών, παρακολούθησαν την χορωδία των μικρών  μαθητών, αντάλλαξαν ευχές ,γευτήκανε τοπικά γλυκίσματα που με στοργή είχαν μαγειρέψει τα μέλη μας, ενώ  απέκτησαν χειροτεχνίες που τα παιδιά μας είχαν  κατασκευάσει.
Ο σύλλογος ευχαριστεί  τα μέλη του για την πολύτιμη παρουσία τους.agrinionews.gr
2
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook