Σημαντικός είναι ο αριθμός των ανθρώπων που για αρκετό καιρό ζούσαν χωρίς ρεύμα και στο δήμο Μεσολογγίου.
Η δημοτική αρχή κάλεσε όσους είχαν κομμένη η παροχή να απευθυνθούν στην υπηρεσία της Πρόνοιας και στην εντεταλμένη συνεργάτη του δημάρχου Μαρία Φούντα, προκειμένου να ενημερωθούν για το τι μπορούν να κάνουν ώστε να επανασυνδεθούν οι παροχές τους. Τις πρώτες δύο ημέρες κατατέθηκαν 10 αιτήματα, ενώ συνεχώς υπήρχαν άνθρωποι που απευθύνονταν στην υπηρεσία. Αυτό που διαπιστώθηκε αρχικά ήταν ότι οι άνθρωποι αυτοί ήταν ανενημέρωτοι για τις προϋποθέσεις που απαιτούνται για την ένταξή τους στο κοινωνικό τιμολόγιο της ΔΕΗ, ώστε να έχουν μειωμένο ρεύμα.
Το γεγονός ότι υπήρχαν πολίτες που ζούσαν για πολύ καιρό χωρίς ρεύμα στο δήμο Μεσολογγίου προκάλεσε έκπληξη στους αρμοδίους....
Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 26/12 σε όλα τα περίπτερα του νομού
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!