ΝΕΚΡΗ 57ΧΡΟΝΗ ΠΟΥ ΕΠΕΣΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ ΤΡΙΤΟΥ ΟΡΟΦΟΥ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2013

ΝΕΚΡΗ 57ΧΡΟΝΗ ΠΟΥ ΕΠΕΣΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ ΤΡΙΤΟΥ ΟΡΟΦΟΥ

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   10:47 π.μ.  |  Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2013

Από μπαλκόνι τρίτου ορόφου πολυκατοικίας έπεσε στις 8 το πρωί μια γυναίκα, στην Πάτρα και
συγκεκριμένα στην συμβολή των οδών Κυρηναίου και Παρμενίωνος.
Η  57χρονη γυναίκα τραυματίστηκε θανάσιμα. Σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής στοιχεία της αστυνομίας, πρόκειται πιθανότατα γι΄αυτοκτονία.thebest.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...