Από μπαλκόνι τρίτου ορόφου πολυκατοικίας έπεσε στις 8 το πρωί μια γυναίκα, στην Πάτρα και
συγκεκριμένα στην συμβολή των οδών Κυρηναίου και Παρμενίωνος.
Η 57χρονη γυναίκα τραυματίστηκε θανάσιμα. Σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής στοιχεία της αστυνομίας, πρόκειται πιθανότατα γι΄αυτοκτονία.thebest.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...