ΑΝΔΡΑΒΙΔΑ: ΠΥΡΟΒΟΛΗΣΑΝ ΕΝ ΨΥΧΡΩ 51ΧΡΟΝΟ – ΣΕ ΣΟΒΑΡΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Κυριακή 1 Δεκεμβρίου 2013

ΑΝΔΡΑΒΙΔΑ: ΠΥΡΟΒΟΛΗΣΑΝ ΕΝ ΨΥΧΡΩ 51ΧΡΟΝΟ – ΣΕ ΣΟΒΑΡΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   11:45 π.μ.  |  Κυριακή 1 Δεκεμβρίου 2013

Ανδραβίδα: Πυροβόλησαν εν ψυχρώ 51χρονο – Σε σοβαρή κατάσταση στο νοσοκομείο  Το περιστατικό συνέβη ένα τέταρτο πριν από τις εφτά το πρωί
Ένας 51χρονος άνδρας πυροβολήθηκε από κοντινή απόσταση το πρωί του Σαββάτου στην Ανδραβίδα,
από άγνωστο άντρα. Νοσηλεύεται σε σοβαρή κατάσταση στο νοσοκομείο Πύργου, ενώ οι Αρχές διεξάγουν έρευνες για τον εντοπισμό του. 

Το περιστατικό συνέβη ένα τέταρτο πριν από τις εφτά το πρωί, έξω από την πόλη της Ανδραβίδας και ενώ ο 51χρονος πήγαινε στο αγρόκτημά του.
Ο άγνωστος δράστης τον πλησίασε και τον πυροβόλησε με πιστόλι, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες και στη συνέχεια απομακρύνθηκε.
Το θύμα κατάφερε να ενημερώσει την Αστυνομία και το ΕΚΑΒ. 
thebest

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...