
Πραγματικότητα έγινε το όνειρο των μικρών παιδιών του 4ου νηπιαγωγείου Μεσολογγίου, τα οποία
μεταφέρθηκαν πλέον στο νέο κτίριο πουολοκληρώθηκε πριναπό λίγεςημέρες. Το 4ο νηπιαγωγείο ήδη βρίσκεται στο νέο σύγχρονο και καλαίσθητο κτίριο, το οποίο κατασκευάστηκε δίπλα από το 4ο δημοτικό σχολείο, με χρηματοδότηση από το ίδρυμα «Μελά». Έτσι σήμερα πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια, παρουσία του προέδρου του ιδρύματος Βίκτορα Μελά, του δημάρχου Μεσολογγίου Π. Κατσούλη, του προϊσταμένου της Αθμιας εκπαίδευσης Σπ. Λευθεράτου, της σχολικής συμβούλου Ελένης Νικολακοπούλου, της διευθύντριας Ασημίνας Γεωργίου και των άλλων νηπιαγωγών, του προέδρου του συλλόγου Εκπαιδευτικών Μεσολογγίου Δημ. Τσάμη, των αντιδημάρχων Δημ. Κοταντάκη. Δημ. Καραδήμα, Γ. Σπανού, του προέδρου του Π.Κ. Μεσολογγίου Αρ. Καβάγια, του πρώην δημάρχου Γ. Πρεβεζάνου, του δημ. συμβούλου Κ. Καλτσούλα κ.α. Ο κ. Μελάς εξέφρασε την μεγάλη του ικανοποίηση που και το 190ο νηπιαγωγείο, που χρηματοδότησε το ίδρυμα, ολοκληρώθηκε, ευχαριστώντας όσους συνέβαλλαν για να επιτευχθεί αυτό το θετικό αποτέλεσμα. Μάλιστα δήλωσε εντυπωσιασμένος από την ταχύτητα με την οποία ο δήμος προώθησε το έργο που κατασκευάστηκε σε μόλις ένα χρόνο. Εκτός αυτών στην ομιλία του θέλησε να διηγηθεί την ιστορία του Βασιλείου Μελά, ο οποίος διωγμένος από την Κωνσταντινούπολη μαζί με την οικογένειά του, κατέφυγε στην Οδησσό όπου κατάφερε, ως έμπορος σιτηρών, να κάνει μια μεγάλη περιουσία, το μεγαλύτερο μέρος της οποίας διέθεσε και διαθέτει ακόμα, μέσω του ιδρύματος, στην κατασκευή σχολείων. Επειδή ποτέ δεν κατάφερε να αποκτήσει δικά του παιδιά, θέλησε να εκδηλώσει την αγάπη του σε όλα τα παιδιά του κόσμου, δημιουργώντας αξιοπρεπείς σχολικές υποδομές. Την κορδέλα των εγκαινίων έκοψαν ο δήμαρχος και ο κ. Μελάς, μαζί με όλα τα μικρά παιδάκια, που από δω και στο εξής θα απολαμβάνουν αυτό το κτιριακό κόσμημα. Η διευθύντρια του νηπιαγωγείου Ασημίνα Γεωργίου, εξέφρασε την ικανοποίησή της, ευχαριστώντας θερμά όσους εργάστηκαν και βοήθησαν για την κατασκευή του νέου αυτού κτιρίου. Και τα μικρά παιδιά όμως έδειξαν με το δικό τους τρόπο τη χαρά τους, προσφέροντας στον κ. Μελά μια ανθοδέσμη και ευχετήριες κάρτες, φτιαγμένες από τα δικά τους χέρια…aixminews.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...