
Οι συγγενείς μιας 45χρονης γυναίκας που νοσηλευόταν στο Πανεπιστημιακό Γενικο νοσοκομείο
Αλεξανδρούπολης πηραν την γενναία απόφαση να δωρίσουν τα όργανα της αφού η 45χρονη ήταν εγκεφαλικά νεκρή. Μια τιτάνια διαδικασία δωρεάς οργάνων στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία στην Αλεξανδρούπολη.Έτσι ειδικά συνεργεία κατέφθασαν στο νοσοκομείο της Αλεξανδρούπολης για να παραλάβουν τα όργανα της άτυχης γυναίκας, τα οποία θα χαρίσουν ζωή σε 6 άτομα στην Ελλάδα και στο εξωτερικό που περίμεναν εναγωνίως σωτήριο μόσχευμα.
Όπως ανέφερε ο διευθυντής της μονάδας εντατικής θεραπείας του νοσοκομείου, καθηγητής Ιωάννης Πνευματικός, η πράξη αυτή αποδεικνύει πως ο θάνατος ενός ανθρώπου μπορεί να χαρίσει απλόχερα ελπίδα, κουράγιο και θεραπεία σε πλειάδα ασθενών, ενώ συγχρόνως φέρνει ένα βήμα κοντύτερα την ελληνική κοινωνία στην απάλειψη προκαταλήψεων και ταμπού που εσφαλμένα συσχετίζονται με την δωρεά οργάνων.
Από την πλευρά του ο διοικητής του Νοσοκομείου Δημήτρης Λαζόπουλος τόνισε ότι, πολύ σύντομα θα λειτουργήσει στο νοσοκομείο της Αλεξανδρούπολης γραφείο συντονισμού μεταμοσχεύσεων, για πιο άμεσο και επαγγελματικό χειρισμό του εξαιρετικά ευαίσθητου αυτού ζητήματος.της δωρεάς οργάνων.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...