ΆΡΠΑΞΑΝ 300 ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΜΕΙΑΚΗ ΚΑΦΕΝΕΙΟΥ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΟΒΡΥΣΟΥ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2013

ΆΡΠΑΞΑΝ 300 ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΜΕΙΑΚΗ ΚΑΦΕΝΕΙΟΥ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΟΒΡΥΣΟΥ

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   4:15 μ.μ.  |  Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2013

Το καφενείο που βρίσκεται απέναντι από την εκκλησία στο Κεφαλόβρυσο διέρρηξαν άγνωστοι χθες το βράδυ.

Οι δράστες μπήκαν στο καφενείο και αφαίρεσαν το συρτάρι της ταμειακής μηχανής, το οποίο περιείχε 300 ευρώ, χωρίς κανείς να τους αντιληφθεί παρόλο που η κατοικία του ιδιοκτήτη είναι πάνω από την επιχείρηση. Χαρακτηριστικό είναι ότι πριν από λίγες ημέρες κάποιοι επιχείρησαν να μπουν στην αποθήκη με ελιές που έχει ο ίδιος ιδιοκτήτης, κόβοντας το λουκέτο της εξωτερικής πόρτας. Δεν κατάφεραν όμως να εισέλθουν στο χώρο, καθώς υπάρχει και δεύτερη πόρτα ασφαλείας. Τα συμβάντα διερευνώνται από το Αστυνομικό Τμήμα Αιτωλικού και αναζητούνται οι δράστες.
ΒΑΣΩ ΒΗΤΤΑ
aixminews.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...