ΓΙΑ 2Η ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΘΗΚΕ Η ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΣΟΥΒΛΑ ΣΤΙΣ ΦΕΡΕΣ ΤΟΥ ΈΒΡΟΥ « aitoloakarnanianet

Κυριακή 29 Δεκεμβρίου 2013

ΓΙΑ 2Η ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΘΗΚΕ Η ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΣΟΥΒΛΑ ΣΤΙΣ ΦΕΡΕΣ ΤΟΥ ΈΒΡΟΥ


Μοσχάρι σε σούβλα για 2η χρονιά στην πλατεία των Φερών. Φέτος η προσφορά του έγινε
από τον Σύλλογο κτηνοτρόφων, ενώ επικουρικά στην οργάνωση συνδράμουν... ο Δήμος, η 31η Μηχανοκίνητη Ταξιαρχία Πεζικού, πολίτες των Φερών που ασχολήθηκαν με την ετοιμασία και το ψήσιμο, καθώς και οι Σύλλογοι της πόλης. 
Αύριο Κυριακή 29 Δεκεμβρίου 2013 και μετά τις 17:00 θα μοιραστεί σε όλο τον κόσμο. 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
http://alexandroupolisnews.blogspot.gr/
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook