Ύστερα από
20 μέρες έχασε, σήμερα το πρωί, τη "μάχη" με το θάνατο...
η 23
φοιτήτρια από την Κυπαρισσία, η οποία είχε τραυματιστεί βαριά στο τροχαίο
δυστύχημα που σημειώθηκε στα Τέμπη, το βράδυ της 25ης Νοεμβρίου, όπου έχασε τη
ζωή του ένα ακόμη άτομο και τραυματίστηκαν συνολικά 14.
Η νεαρή
φοιτήτρια είχε βαριές κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις, είχε υποβληθεί σε χειρουργείο
και νοσηλευόταν στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Γενικού Νοσοκομείου Λάρισας.
enikos
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!