Ύστερα από
20 μέρες έχασε, σήμερα το πρωί, τη "μάχη" με το θάνατο...
η 23
φοιτήτρια από την Κυπαρισσία, η οποία είχε τραυματιστεί βαριά στο τροχαίο
δυστύχημα που σημειώθηκε στα Τέμπη, το βράδυ της 25ης Νοεμβρίου, όπου έχασε τη
ζωή του ένα ακόμη άτομο και τραυματίστηκαν συνολικά 14.
Η νεαρή
φοιτήτρια είχε βαριές κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις, είχε υποβληθεί σε χειρουργείο
και νοσηλευόταν στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Γενικού Νοσοκομείου Λάρισας.
enikos
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...