20ΧΡΟΝΟΣ ΡΟΜΑ ΕΚΛΕΨΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2013

20ΧΡΟΝΟΣ ΡΟΜΑ ΕΚΛΕΨΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ















Για την κλοπή οχήματος συνελήφθη τα ξημερώματα γύρω στις 1:30 στο Δοκίμι του Αγρινίου ένας
Ρομά. Πρόκειται για 20χρονο που έκλεψε τρεις ώρες νωρίτερα το αυτοκίνητο που βρίσκονταν σε υπαίθριο πάρκιγκ. Για τον εντοπισμό του δράστη έσπευσα αρχικά άνδρες της ομάδας ΔΙΑΣ και εν συνεχεία και της ΟΠΚΕ που τον καταδίωξαν μέχρι το Δοκίμι. Ο 20χρονος ακινητοποίησε το όχημα και τράπηκε σε φυγή αλλά βρέθηκε και συνελήφθη.agrinionews
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook